Přeskočit na hlavní obsah

Pokud máš odvahu říci "sbohem", život Tě obdaří novým "vítej"

Dlouho jsem čekala, než k téhle kontroverzní události něco napíšu - přesně 2 měsíce. Ovšem někteří si všimli, že tady na to poslední dobou tak trochu dlabu (žádné dramata v citovém životě=žádné články), tak dnes přišel ten správný večer na to, abych zase trochu poodkryla soukromí našeho bytu.
Mí pravidelní čtenáři si jistě vzpomínají na článek, kdy jsem nás všech šest vychvalovala až do nebes. Tohle tvrzení stále platí, jen sestava "šesti" se trochu změnila. Jedna naše spolubydlící odjela na letní semestr studovat do krásné nížinné Belgie. Byla to zrovna jedna z mých nejvíc nejlepších kamarádek, po které jsem tesknila hned další den jejího odjezdu. Zažila jsem s ní spoustu šílených nezapomenutelných chvil, posledních pár let mi stála po boku v dobrých i špatných chvílích a byl to pro mě jeden z nejupřímnějších a nejférovějších lidí. Vždy to o sobě tvrdila a vždy se podle toho chovala.. Teda, všichni jsme aspoň s takovým vědomím žili. Ovšem, skutečnost byla poněkud jiná.

Vždy se říká, že člověka nejlépe poznáš, až s ním začneš bydlet. My jsme ho poznali, až když se odstěhoval.
Díky naší nové spolubydlící jsme zjistili, že Férová vlastně vůbec férová není, spíše je to úžasná podrazačka. Největší sviňárnu udělala právě na naší nové spolubydlící, samozřejmě jsme se s tím svezli my všichni a pokládáme to za hromadný podraz. Mám kolem sebe spoustu lidí, kteří kdyby tohle udělali, tak bych si řekla "a tak jo, to bych od něj docela čekala". Ale od ní bych to nečekala nikdy! Možná nás jednoduše přesvědčila o tom, jak je upřímná, právě tím, že to pořád vykládala.
Už tisíckrát jsem tady psala o tom, jak mě zklamal nějaký chlap. S tím, že všichni, které jsem potkala (a asi i potkám), jsou podrazáci, jsem se už smířila - jsou to prostě opačná pohlaví, jejichž myšlení nepochopím. Když mě ale zklamala kamarádka, které bych ještě před nějakou dobou úplně klidně svěřila do rukou vlastní život, s tím se asi nikdy nesmířím. Čím míň od někoho čekáte podraz, tím je to pro vás horší, když ho ten druhý udělá.
Nadruhou stranu, když jsem se nad jejím chováním v posledním roce zamyslela, nebylo bez poskvrnky a rozhodně nebylo férové. Udělala jednu velikánskou botu, kterou jsem jí před rokem odpustila jen proto, že to byla má Férová. Jenže pak začala dělat další (menší a o to míň viditelné) a už tehdy se nám měly otevřít oči. Jenže, když člověk chce být slepý, tak prostě nic nevidí! Ale takovíto lidé vždycky jednou udělají nějaku obrovskou chybu, která nejde odpustit. Proto bychom se asi všichni měli pozorně dívat kolem sebe a nezavírat oči před skutečnostmi.
Férová přetrhla naši zlatou nit přátelství, která i kdyby se někdy spojila, už na ní vždy bude suk. Opět mi to jen ukázalo, že bych neměla věřit VŮBEC NIKOMU. Ale že nemůžu věřit už ani svým kamarádům, to je opravdu smutné.
Ale aby to nebyl jen jeden velký pesimistický žblebt, možná bych měla vysvětlit název tohoto článku (dnes nebudu vyzdvihovat to, že přesně tohle vždy platí v mém milostném životě). Ačkoli se zdá, že jsme všichni určitým způsobem ztratili super kamarádku, nahradila ji nová, stejně suprová! Naše nová spolubydlící je dokonalá a úžasná a až se od nás bude za pár měsíců zase stěhovat pryč, propláčem mnoho nocí a posmrkáme spoustu kapesníků!! Takže stále platí přísloví "Všechno zlé je k něčemu dobré!"
Tímhle se loučím (a pokusím se přispívat pravidelněji, možná bude teď mnohem víc o čem)!

Komentáře

  1. Čím je ti zrádce blíž, tím víc bolí jeho zrada.Tím si projde asi každý. Také už jsem byl párkrát zrazen člověkem, pro kterého bych dýchal. Je super, že vidíš cestu dál v podobě nového přátelství.

    OdpovědětVymazat
  2. super napísané, mne sa nikdy nestalo, že by ma niekto nejak vážne zradil, preto sa neviem úplne vcítiť do tvojej kože, ale je to smutné samozrejme :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. tak to ma mrzí je fakt že keď to od niekoho nečakáme bolí potom tá zrada omnoho viac .. ja popravde radšej neverím .. v mojom živote mám momentálne len jednu osobu ktorej stopercentne verím a tak nejak tajne dúfam že ma nesklame ale vzhľadom k tomu že to je fakt najlepší človek akého poznám o tom pochybujem ale jeden nikdy nevie :) plus sa snažím opäť nadobudnúť 100% dôveru v môjho starého nového priateľa takže snáď :)) .. a je super že tá nová spolubývajúca je prima!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

#Recenze: lak na vlasy Cien professional

Nutno předem poznamenat, že laky na vlasy příliš nepoužívám. Většinou je mám od toho, aby si " přilepila " odstávající části baby vlásků k hlavě nebo zamezila jejich nenápadnému vytrčení se z účesu. Pro tento účel je dostačující jakýkoli lak na vlasy. Jednou za čas ale udělám náročnější zátěžovou zkoušku - navlním vlasy a požaduji, aby mi navlněné vydržely celý den, aniž bych na ně musela vystříkat celý flakon laku na vlasy. Nechci si z vlasů dělat nepohyblivou paruku - potřebuji, aby se vlasy hýbaly, dýchaly, ale zároveň na nich vydržely hezké andělské lokny. Cien professional lak na vlasy s keratinem - pro větší objem. Mnou recenzovaný lak na vlasy má vol. 3 . Já většinou používám 4 nebo 5, takže tohle pro mě byl docela nízký kalibr - a musím poznamenat, že se asi zase vrátím k vyšším číslům, protože trojka mi vlny rozhodně neudržela ani pár hodin. To jen tak mimo, pro lidi, kteří mají stejné požadavky jako já. Co ale tento lak opravdu slibuje? Ud

Když miluješ, tak celým srdcem

Myslím, že je na čase napsat další oslavný článek.. M oje mamka minulý týden oslavila čtyřicetiny - ano, jí je čerstvých 40, mně čerstvých 22 - měla mě, když byla ještě veeeelmi mladá. Vlastně, kdybych se pomamila, měla bych v tuhle chvíli už skoro pětileté dítě (prooooč jsem se nepomamila?) V iděli jste seriál Gilmorova děvčata ? Já ho teď sjíždím pravidelně od začátku do konce a musím konstatovat jednu věc - jsem jedna z mála lidí, kteří nemusí závidět úžasný vztah Lorelai a Rory - protože já si celý život tenhle vztah prožívám. K dyž bylo mamce tolik, kolik je teď mně, musela opustit mého otce - po velmi těžkých chvílích, které jsme si s ním prožily - on život s alkoholikem není peříčko. Ve 22 letech zůstala sama se čtyřletým dítětem - a přesto mi nikdy nic nechybělo a byla jsem šťastné děcko, jako všechny ostatní, které měly rodinu úplnou. Samozřejmě hrozně moc vděčíme také babičkám a dědečkům, kteří pomáhali, jak jen se dalo. Stejně ale nepřestanu nikdy obdivovat mamku za

Sex bez lásky je jako drink, který nijak nechutná, ale uhasí žízeň

V e 14letech jsem potkala svou pravou lásku.. Teda, tehdy jsem si to aspoň myslela. Má pravá láska trvala 6let a poté skončila tak, jak všechny pravé lásky dvou puberťáků končí. Každopádně to byl logicky první kluk, se kterým jsem se vyspala. No a šest let jsem žila v domění, že to taky bude jediný.. Loni v srpnu jsem dostala na výběr- buď vyzkoušet i něco jiného a nebo být až do smrti v celibátu (to jsem samozřejmě nemohla tušit, že se s Jediným vyspím za půl roku zase) . No tak, nejsem magor a vybrala jsem si samozřejmě možnost A . Spíš bych řekla, že se mi splašily hormony a já jsem chtěla dohnat to, co jsem nestihla v pubertě. Přišly jednorázovky. Všechny byly se vším všudy - tedy párty, alkohol, opilost, žádný kondom, stresy z těhotenství ... No, chtěla jsem si to užít do poslední kapky. Loni na Silvestra to dospělo ke svému vrcholu a já se vyspala s člověkem, kterého jsem vůbec neznala (a ještě jsem ho, chudáka, ani nenechala udělat se - taková jsem byla mrcha myslící jen na